BINGO!

Hejhej! Steffi och Amanda här.
 
Ralf springer runt här på suc. Eftersom dom inte uppdaterat idag så får vi ta och göra det. Idag har Ralf varit i skolan & chillat hemma hos Amanda. Jag (steffi) fick en liten tanke när jag satt på Max. Och då menar jag restaurangen, inte mitt ex. No way att jag skulle sätta på honom.

Men anyway.. Min lilla roliga tanke var att Amanda och Ralf skulle gifta sig i Jamaica vid tjugoårsåldern. Dom ska ha fått två rasta barn och prästen var hög & bög. Barnen ska heta Joy Junior och Steffi Junior. Amandas bröllopsklänning ska vara i färgerna röd, gul & grön. Och Ralfs kläder ska också ha dom färgerna. Bob Marleys söner kommer sjunga på bröllopet.
Det var min lilla tanke!

Jag är helt hundra på att det kommer hända och var bara tvungen att skriva ner det så att om tjugo år (typ?) kan jag bevisa att jag har rätt!
Kisses från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0